3-5- ابزار گردآوری اطلاعات: 95 3-6- روش اجرای پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………….. 103 3-7- روش آماری………………………………………………………………………………………………………………………………. 104 فصل چهارم – تحلیل داده ها 4-1- مقدمه. 105 4-2 آمار توصیفی.. 105 4-3 آمار استنباطی.. 107 فصل پنجم- بحث و نتیجه گیری 5-1- مقدمه. 114 5-2- محدودیتها...
روایی و پایایی پژوهش……………………………………………………………………… 104 فصل چهار تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………….. 106 بخش توصیفی………………………………………………………………………………….106 هویت فردی…………………………………………………………………………………… 106 هویت اجتماعی ………………………………………………………………………………..108 هویت ملی ……………………………………………………………………………………..110 هویت مذهبی و...
جدول 4 ـ 4 : توزیع فراوا نی نمونه ها برحسب نوع مدرسه 100 جدول 5 ـ 4 : توزیع فراوا نی نمو نه ها برحسب «تحصیلات» 101 جدول 6 ـ 4 : شاخص های آماری مربوط به متغیرهای تحقیق 103 جدول 7 ـ 4 : شاخص های توصیفی مربوط به هر یک از متغیرهای تحقیق بر حسب گروه ها (مدارس عادی و هیات امنایی) 107 جدول 8 ـ 4 : آزمون t برای مقایسه میانگین...
بودجهبندی طرح آموزش همگانی…………………………………………………………………………. 86 سرمایهگذاری در آموزش همگانی………………………………………………………………………….. 87 طرح ا بقاء تحصیلی ( SCP ). …………………………………………………………………………… 87 حمایتهای مالی از مدارس منطقهای………………………………………………………………………. 88 2 – کشور تایلند………………………………………………………………………………………………. 88 3 – کشور عربستان...
سلامت روان…………………………………………………………………………………………………………………… 38 دیدگاه های مربوط به سلامت روان……………………………………………………………………………………….. 41 سلامت روان و بیماری روانی………………………………………………………………………………………………. 43 خلاصه ای از تعریف بهداشت روانی بر اساس مکاتب مختلف روانشناسی……………………………………… 44 نظریه های مربوط به سلامت...
شیوه جمع آوری اطلاعات شیوه های آماری تحلیل اطلاعات فصل چهارم فصل پنجم چکیده: هدف پژوهش حاضرتعیین نیازهای آموزشی کارشناسان شاغل در معاونت کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سال ۱۳۸۷ می باشد. اهداف و یژه تحقیق شامل بررسی نیازهای آموزشی کارشناسان معاونت کتابخانه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ،اولویتهای آموزشی آنان و...
تکه هایی از متن به عنوان نمونه : مقدمه امروزه موفقیت درموقعیتهای رهبری تنها به تجربیات کاری وتخصصی مدیران بستگی ندارد، بلکه به توانایی آنهادرمدیریت خودودیگران، میزان انعطاف آنها دربرخورد باتغییرات مداوم محیطی، نحوه ومیزان عملکردآنها، توان روحیه بخشی وایجاد رضایت درپیروان بستگی دارد . (کوپروویبلر،2006 ص3) درواقع، وظیفه...
تکه هایی از متن به عنوان نمونه : چکیده این پژوهش رابطه بین ذهنیت فلسفی مدیران (درابعاد جامعیت, تعمق وانعطاف پذیری ) با بهره گرفتن ازمدل فیلیپ جی اسمیت را با بهبود سازمانی با تاکید براجرای استراتژیهای چهارگانه تغییر(استراتژیهای ساختاری, فناوری ,وظیفه ای ورفتاری ) در مدارس متوسطه استان سمنان مورد بررسی قرار داده است....
همیشه یکی از ابعاد اثربخشی سازمانها نیل به اهداف را مورد اشاره قرار داده است بطوریکه هوی و میسکل[8] میگویند «اثربخشی سازمانی بطور سنتی برحسب درجه کسب هدف تعریف شده است، یک سازمان وقتی اثربخش است که نتایج قابل مشاهده فعالیتهای آن با اهداف سازمانی برابر یا بیشتر باشد.» (هوی و میسکل، ترجمه سید عباسزاده، 1376، ص 255)....
مهارت های مدیریتی مدیران، سن، سابقه کاری و تجربیات مدیریتی مدیران می باشد. روش مطالعه در این پژوهش، توصیفی – تحلیلی می باشد از جامعه آماری مورد مطالعه معلمان شهرستان تنگستان بوده که طبق روش تعیین حجم نمونه فوق الذکر تعداد افراد نمونه مورد نیاز حداقل 359 نفر بود. برای دستیابی به نمونه مکفی، 200 پرسشنامه تهیه و پس از...
2-4-پیشینه پژوهش…. 40 2-4-1 تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 40 فصل سوم: روش اجرای پژوهش…. 49 مقدمه. 51 3-1- روش پژوهش…. 51 3-2- جامعه آماری.. 51 3-3- حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 52 3-4- ابزارهای پژوهش… 52 3-6- شیوه ی اجرا و گردآوری داده ها: 57 3-7- روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها: 57 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل...
بررسی شاخص برنامهریزی در مدیریت زمان 163 بررسی نمره شاخصهای مدیریت زمان 164 بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان 165 بررسی تفاوت میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان 166 بررسی تفاوت میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان به تفکیک جنس 169 بررسی تفاوت میانگین نمره شاخصهای مدیریت زمان برحسب...
5-1-3- پیش بینی ترس از صمیمیت براساس سبکهای دلبستگی و سبک های پردازش هویت در دختران و پسران………………………………………………………………………………………………………..72 5-2- کاربردهای نظری و عملی ………………………………………………………………………………………………73 5-3- پیشنهادات پژوهش ………………………………………………………………………………………………………..74 5-4- محدودیت های پژوهش...
کلام است. حتی اگر آن زبان را بهکار نگیرند و از واژگان آن استفاده نکنند زبان قصه را تجربه کرده و با دنیای زبانی تازهای مواجه میشوند به این طریق کودک زبان را بهطور غیرمستقیم آموزش میبیند و فراگیران رایاری می دهند بسیاری از کلمات، واژهها و مفاهیم ادبی را از طریق احساس خود درک کرده و کاربرد صحیح آن را میآموزند. از...
ما در دنیایی زندگی می کنیم که مردم، شرکت ها، دولت ها و حتی ملت ها بیش از گذشته با یکدیگر ارتباط داشته و به هم وابسته هستند. توجه به منافع شخصی و خودخواهی افراد و حتی شرکت ها مانع از نوآوری و پیشرفت بوده و بر عکس همکاری و مشارکت با یکدیگر و کار کردن با دیگران و برای دیگران می تواند یک انگیزه ی قوی برای افزایش نوآوری و...
2-6-4 خصوصیات افراد با ناتوانی اجتماعی………….. 38 2-6-5 سازگاری اجتماعی افراد دارای نقص بینایی و عوامل موثر بر آن 40 2-6-6 عوامل مؤثر در سازگاری نابینایان…………… 43 2-6-7 اهمیت مهارتهای افراد آسیب دیده بینایی……… 45 2-7 شیوههای آموزش مهارتهای اجتماعی……………… 46 2-8 پیشینه و تاریخچه موضوع تحقیق……………….. 49 2-8-1 تحقیقات...
به کدام زبان تولیدات خود را در پایگاه وبآوساینس در سالهای 1985 تا 2009 منتشر کردهاند؟………………………………………………………………………………………………… 57 5-2-3- سؤال سوّم پژوهش تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در در پایگاه وبآوساینس در سالهای 1985 تا 2009 از نظر نوع تولیدات چگونه است؟……………………………………………………………………………………………………… 58 5-2-4- سؤال...