دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

پاسخ دهید متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

مهندسی برق مخابرات

عنوان:

امنیت در IMS

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :


چکیده:
امروزه مخابرات در دو حوزه اصلی گسترش یافته است که شامل دو کاربرد گسترده مخابرات سیار سلولی و اینترنت می باشد. با پیشرفتهای حاصل شده در این دو حوزه نیاز به ترکیب آنها بیشتر احساس شد. اگرچه که این کار نخستین بار توسط موبایل نسل 2.5 صورت گرفت اما کیفیت سرویسهای ارائه شده و نیز تنوع آنها در حد مطلوب نبود و لذا IP Multimedia Subsystem) IMS که یک زیر سیستم چند رسانه ای بر مبنای IP است در 3GPP مطرح شد تا این نیاز مرتفع شود.
IMS کلیدی است که 3G به وسیلة آن دو مقولة مخابرات سلولی و اینترنت را با هم همراه می سازد و سبب می شود مخابرات سلولی بتواند به تمام سرویسهایی که اینترنت تأمین می کند، با کیفیتی مناسب دست یابد.
گسترده شدن شبکه ها و یکپارچه شدن دو حوزه مطرح اگرچه که سبب دستیابی ساده تر کاربران به اقسام سرویسهای چند رسانه ای می شود، اما حمله تهاجم ها و ریسکهای امنیتی را به همراه خواهد داشت. بدین ترتیب لزوم به کار بستن تمهیدات امنیتی محرز است.

این مطلب را هم بخوانید :



در این راستا در این سمینار ابتدا در فصل نخست مروری داریم بر IMS، علت پیدایش آن و اقسام ویرایشهای آن تا به امروز، در فصل دوم به بررسی معماری امنیتی IMS می پردازیم، در ادامه در فصل سوم، IMS را در NGN بررسی می کنیم و فصل بعد به مطالعه توابع امنیتی در استاندارد 3GPP TS 33.102 V8.0.0 (2008-06 می پردازیم، سپس در فصل پنجم، چندی از مقالات منتشر شده در مقوله مباحث امنیتی IMS را مرور می کنیم و در انتها در فصل ششم به صورت مختصر با شبیه ساز NS2 آشنا می شویم.
مقدمه:
IMS (زیر سیستم چند رسانه ای بر مبنای IP) در واقع یک شالوده شبکه سیار است که انتقال اطلاعات، صحبت و تکنولوژی شبکه سیار را در طی یک ساختار برمبنای IP ممکن می سازد و جهت پر کردن فاصله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد