2-21-14- تحقیق کاپوپولوس و لازاریتو (2007) 67
2-21-15- تحقیق لفرت (2007) 67
2-21-16- تحقیق لوپز و سایرین (2007) 67
2-21-17- تحقیق آمی دیتمار و مارت اسمیت (2006) 68
2-21-18- تحقیق نویسی و نایکر (2006) 68
2-21-19- تحقیق آنلین چن و همکاران (2005) 68
2-21-20- تحقیق گاتیرز و تریبو (2004) 68
2-21-21- تحقیق جایش کومار (2004) 69
2-21-22- تحقیق کاراتاناسیس و دراکوس (2004) 69
2-21-23- تحقیق آلبرت میگال (2004) 70
2-21-24- تحقیق برنارد بلاک (2002) 70
2-21-32- تحقیق فرث و همکاران (2002) 70
2-21-25- تحقیق براک سیفرت (2002) 71
2-21-26- تحقیق برنارد بلک (2001) 71
2-21-27- تحقیق چو (1998) 71
2-22- واکاوی ادبیات پژوهشی در ایران 73
2-22-1- تحقیق عباس زند عباس آبادی (1389) 73
2-22-2- تحقیق شاپور محمدی و همکاران (1388) 74
2-22-3- تحقیق امیرحسین صدیقیان (1388) 74
این مطلب را هم بخوانید :
2-22-4- تحقیق ایرج نوروش و همکاران (1388) 75
2-22-5- تحقیق عبداله مولودی (1388) 75
2-22-6- تحقیق محمد نمازی و احسان کرمانی (1387) 76
2-22-7- تحقیق یحیی حساس یگانه و همکاران (1386) 76
2-22-8- تحقیق سید مجتبی حسینی (1386) 76
2-22-9- تحقیق محمد مرادی (1386) 77
2-22-10- تحقیق فرحناز قنبری (1386) 77
2-22-11- تحقیق شهناز مشایخ و مریم اسماعیلی (1385) 77
2-22-12- تحقیق نرگس یزدانیان (1385) 78
2-22-13- تحقیق ایرج نوروش و علی ابراهیمی کردلر (1384) 78
2-22-14- تحقیق مهسا رهبری خرازی (1383) 78
2-23- مبانی نظری پژوهش 81
فصل سوم: روش شناسی پژوهش 82
3-1- مقدمه 83
3-2- جامعه آماری 83
3-3- حجم نمونه 84
3-4- روش نمونه گیری 84
3-5- شیوه گردآوری داده ها 85
3-5-1- روش گردآوری اطلاعات 85
3-6- منابع جمع آوری داده ها 86
3-7- روش پژوهش 86
3-8- قلمرو پژوهش 87
3-9- متغیرهای پژوهش 87
3-9-1- متغیرهای مستقل 87
3-9-2- متغیرهای وابسته 87
3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها 87
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها 89
4 -1- مقدمه 90
4-2- آمار توصیفی 90
4-3 – آمار استنباطی 92
4-3-1- فرضیه اول : 92
4-3-2- فرضیه دوم : 92
4-3-3- فرضیه سوم : 93
4-3-4- فرضیه چهارم : 93
4-3-5- فرضیه پنجم : 94
4-3- مدل های رگرسیونی 94
4-3-1- مدل رگرسیونی برای ارزش افزوده اقتصادی 94
4-3-2- مدل رگرسیونی برای Roa 96
4-3-2- مدل رگرسیونی برای Roe 97
فصل پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات 99
5 -1- مقدمه 100
5 -2- نتایج توصیفی 100
5-3- نتایج تحلیلی 102
5 -4- محدویت های تحقیق 103
5- 5- جمع بندی و نتیجه گیری 105
5-6 – نوآوری در تحقیق 107
5 – 7- پیشنهادهای پژوهش 107
5 – 7 – 1- پیشنهادات در ارتباط با نتایج تحقیق 107
5 –7– 2- پیشنهادات پژوهش 108
منابع و مآخذ 110
پیوست 120
چکیده انگلیسی 123
صفحه عنوان انگلیسی 124
چکیده
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر حاکمیت شرکتی بر عملکرد شرکتهای می باشند که با ارزش افزوده اقتصادی اندازه گیری می شوند در این تحقیق 11 نمونه از شرکتهای پتروشیمی حاضر در بورس اوراق بهادار تهران برای سالهای 83-89 استفاده شده است.
با گروهبندی نمونه ها در این تحقیق، و با آزمون برابری میانگین، نمونه های که شاخص حاکمیت شرکتی بالاترکه ارزش افزوده اقتصادی بالاتری دارند نسبت به گروه های که ارزش افزوده کمتری کسب کرده
.18-2عناصر وفاداری مشتریان…………………………………………………………………………………………….. 43
.19-2دالئل وفاداری مشتریان………………………………………………………………………………………………. 44
.21-2 شاخصهای سنجش وفاداری مشتریان……………………………………………………………………………. 45
.1-212رابطهء بین رضایت و وفاداری………………………………………………………………………………….. 45
.2-21-2آزمون اسید………………………………………………………………………………………………………… 46
.21-2اثر وفاداری……………………………………………………………………………………………………………. 47
.22-2برنامه های وفاداری………………………………………………………………………………………………….. 48
.23-2اندازه گیری وفاداری………………………………………………………………………………………………… 49
.24-2عوامل مؤثر بر وفاداری……………………………………………………………………………………………… 53
.25-2مراحل تکامل وفاداری مشتریان……………………………………………………………………………………. 53
.26-2واکاوی ادبیات پژوهشی……………………………………………………………………………………………. 54
.1-26-2واکاوی ادبیات پژوهشی در جهان…………………………………………………………………………….. 54
.2-26-2 واکاوی ادبیات پژوهشی در ایران…………………………………………………………………………….. 56
.27-2تاریخچه و سیر تحول مخابرات در کشور ایران………………………………………………………………… 61
.28-2اریخچه رایتل در ایران…………………………………………………………………………………………….. 62
.29-2چارچوب نظری و مدل پژوهش…………………………………………………………………………………… 62
فصــل سوم…………………………………………………………………………………………………………………….. 64
.1-3مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 65
.2-3روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. 65
این مطلب را هم بخوانید :
3-3جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………….. 66
.4-3 نمونه آماری……………………………………………………………………………………………………………. 66
5-3 .ابزار گردآوری داده ها……………………………………………………………………………………………….. 68
.6 -3 اعتبار ابزار اندازه گیری )پرسشنامه(………………………………………………………………………………. 69
1-6-3 .روایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………….. 69
.2-6-3پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………….. 69
.7-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها) روش آماری(…………………………………………………………………….. 71
.8-3قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. 71
.1-8-3قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………… 71
.2-8-3قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………….. 71
.3-8-3 قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………… 71
فصـل چهارم…………………………………………………………………………………………………………………… 72
.1-4مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 73
.2-4امار توصیفی مشتریان………………………………………………………………………………………………….. 74
.1-2-4جنسیت پاسخگویان………………………………………………………………………………………………… 74
.2-2-4سطح تحصیالت پاسخگویان………………………………………………………………………………………. 75
.3-2-4سن……………………………………………………………………………………………………………………. 76
.4-2-4نوع سیم کارت……………………………………………………………………………………………………… 78
.5-2-4نوع سرویس مورد استفاده………………………………………………………………………………………… 79
.3 -4 توصیف سواالت پرسشنامه در راستای متغیرهای پژوهش……………………………………………………… 80
.1-3-4ملموسات…………………………………………………………………………………………………………. 8181
.2-3-4ادب و احترام………………………………………………………………………………………………………… 82
.3-3-4 اطمینان………………………………………………………………………………………………………………. 82
.4-3-4پاسخگویی…………………………………………………………………………………………………………… 83
.5-3-4همدلی………………………………………………………………………………………………………………… 84
.7-3-4وفاداری مشتری……………………………………………………………………………………………………… 86
.4-4 انجام پیش فرض های رگرسیون…………………………………………………………………………………… 86
.1-4-4آزمون کولموگروف اسمیرنوف…………………………………………………………………………………. 87
.2-4-4 آزمون استقالل خطاها…………………………………………………………………………………………….. 88
.5-4 آزمون فرضیات پژوهش…………………………………………………………………………………………….. 89
.1-5-4 فرضیه اول…………………………………………………………………………………………………………… 89
2-5-4 .فرضیه دوم 90……………………………………………………… ……………………………………………………….
.3-5-4 فرضیه سوم………………………………………………………………………………………………………….. 92
.4-5-4 فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………….. 94
.5-5-4 فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………………………… 95
.6-5-4 فرضیه ششم…………………………………………………………………………………………………………. 97
فصــل پنجم……………………………………………………………………………………………………………………. 99
.1-5مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. 100
.2-5خالصه فرایند تحقیق………………………………………………………………………………………………… 103
.3-5نتایج حاصل از فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………. 103
.4-5جمع بندی و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………. 108
اما به رغم نیاز جامعه به این نوع پوشش مناسب بیمه ای، متاسفانه این بیمه بنا به دلایلی در کشور از رشد قابل توجهی نسبت به سایر کشورها برخوردار نیست، و این مقایسه نوعی عقب ماندگی را در فروش و ارائه این بیمه نامه ها نشان می دهد.
جالب اینکه این نوع بیمه در کشور های پیشترفته بیشتر از سایر بیمه نامه ها مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از دلایل توجه نکردن ایرانی ها به این بیمه نا آشنا بودن با مزایای آن است. تصوری که اکثر ما از بیمه عمر داریم این است بعد از مرگ وارث ها می توانند خسارت بگیرند. در حالی که این فقط یکی از مزیت ها و امتیاز های این بیمه نامه است. بیمه عمر و زندگی در اصل یک نوع سرمایه گذاری در جنبه های مختلف است.
به این نوع از سرمایه گذاری در علم جدید اقتصاد سرمایه گذاری چند وجهی می گویند. برای اینکه یک بیمه نامه عمر و زندگی خوب بخرید و بهترین استفاده را از آن بکنید توصیه می کنیم حتما قبل از خرید با یک کارشناس بیمه و بازار های مالی مشورت کنید. البته چند مزیت کلی وجود دارد که با خرید این بیمه نامه از آن برخوردار می شوید.
یکی از امتیاز های خرید یک بیمه عمر و زندگی که باعث می شود به عنوان یک سپرده گذاری در نظر گرفته شود. تعلق گرفتن سود به پولی است که بابت بیمه نامه صرف می شود. در اصل شما هر چقدر حق بیمه می پردازید شبیه آن است که پول تان را در یک سپرده بلند مدت در بانک ها سرمایه گذاری کنید، با چند تفاوت. برای خرید بیمه عمر تعیین رقم دست شماست. در حالی که برای سپرده گذاری در بانک باید یک حداقل پول را به صورت یکجا در اختیار بانک قرار دهید.
در حال حاضر هیچ کدام از بانک های کشور میزان سپرده ها را در پرداخت تسهیلات به مشتریان شان در نظر نمی گیرند. یعنی هیچ بانکی به خاطر اینکه کسی در آن بانک سپرده گذاری کرده حق ندارد امتیاز خاصی در زمینه پرداخت تسهیلات برای او در نظر بگیرد اما یکی از مشوق های شرکت های بیمه در فروش بیمه عمر و زندگی پرداخت تسهیلات ارزان است.
هر کسی ممکن است زودتر از زمانی که انتظارش را داشت توان کار کردن را از دست بدهد. برای اینکه در این دوران هر روز منتظر مرگ نباشید و بتوانید بهتر از باقی مانده زندگی تان استفاده کنید داشتن یک بیمه نامه عمر ضروری است. بیمه های معمول و مستمری های عایدی از آنها برای این دوران کافی نیست. یکی از مزیت های بیمه عمر و زندگی پوشش احتیاجات این دوران است. این موضوع از ناشناخته های مربوط به این بیمه نامه است. یک تصور غلط در جامعه وجود دارد مبنی بر اینکه بیمه عمر و زندگی هیچ تعهدی قبل ار مرگ بیمه گذار بر عهده ندارد. کسانی که این بیمه نامه را داشته باشند، در زمان از کار افتادگی می توانند از مستمری و
خدمات درمانی این بیمه نامه استفاده کنند.
یکی از دغدغه های مهم هر نان آور خانواده ای تامین نیاز های مالی اعضای خانواده اش است. کسانی که مشاغل سخت دارند و در معرض تهدید جانی هستند همیشه نگران این هستند که بعد از فوت شان این امکان وجود دارد افرادی که به درآمدشان متکی بوده اند، با مشکل مالی مواجه شوند. برای اینکه خیلی فکرتان به این موضوع مشغول نباشد و بتوانید سر کار هم حواس تان را بیشتر جمع کنید پیشنهاد می کنیم یک بیمه عمر و زندگی بخرید. بیمه عمر با پرداخت مستمری به افرادی که نام آنها در قرارداد ذکر شده ، موجب آسودگی خاطرتان خواهد شد.
خیلی از بیماران نگران پرداخت بدهی هایی هستند که در دوره بیماری روی دست شان مانده و می ترسند که وارثان شان از عهده آن بر نیایند. کسانی که بیمه عمر دارند خیال شان از این بابت راحت است. بر اساس مفاد قرار داد در خرید بیمه نامه عمر ، شرکت بیمه موظف است علاوه بر جبران بدهی هایی که به خاطر مخارج درمان روی دست او مانده بوده حتی مخارج کفن و دفن را هم به طور کامل بپردازد تا فشاری به خانواده او در آن شرایط وارد نشود.
یکی دیگر از مزایای خرید بیمه عمر نظم دادن به پس انداز کردن است. کسانی که تحمل زیادی در پس انداز کردن ندارند و هر آن ممکن است همه آنچه را جمع کرده اند به باد دهند به خوبی می توانند از این ویژگی بیمه عمر استفاده کنند. بهتر است این را هم بدانید که بر اساس قوانین قضایی تقسیم سرمایه بیمه عمر و مقرری کارمند متوفی تابع مقررات ارث نیست. سرمایه بیمه عمر جزو ماترک نیست و از شمول مقررات ارث خارج است.
با عنایت به اینکه بیمه نامه های عمر و پس انداز در میان انواع بیمه نامه ها جایگاه مناسبی در کشور ندارند، تحقیق حاضر میکوشد تا با بررسی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به خرید این بیمه نامه ها، راهکارهای
خلاصه ………………………………………………………………………………………………………. 87
3-1-3-3-عثمان بن عفان ……………………………………………………………………………………87
3-1-3-4- عبداللّه بن سلام(43 هق) 88
3-1-3-5- ابوهریره (58 هق) 90
خلاصه ……………………………………………………………………………………………………….. 97
3-1-3-6- زید بنثابت (45ق) ………………………………………………………………………… 98
خلاصه …………………………………………………………………………………………………….. 102
3-1-3-7- عبداللّه بنعمروبن عاص (55 هق) 102
خلاصه 105
فصل چهارم:
4-1- شواهد مراجعات صحابه به اهلکتاب و تاثیر گذاری تازه مسلمانان از مسند احمد، موطأ مالک و صحاح سته 111
4-1-1- سوالات حاوی حکم از اهلکتاب.. 111
4-1-1-1- کعبالاحبار 112
4-1-1-2- ابوهریره 112
4-1-1-3- زید بن ثابت.. 114
4-1-1-4- عبدالله عمروبنعاص… 114
4-1-2- سوالات تفسیری از اهلکتاب.. 115
4-1-2-1- کعبالاحبار 115
4-1-3- سوالات صحابه از اهل کتاب دربارهی بلاد. 116
این مطلب را هم بخوانید :
4-1-3-1-کعبالاحبار 117
خلاصه ……………………………………………………………………………………………… 118
4-2- استخراج شواهد از دیگر کتب اهلسنت.. 118
4-2-1- سوالات تفسیری از اهلکتاب.. 120
4-2-1-1- کعبالاحبار 120
4-2-1-2- ابنعباس… 122
4-2-1-3- عبد الله بن عمر و عاص ………………………………………………………………….. 124
4-2-2- سوالات حاوی افعال و اعمال. 124
4-2-2-1- کعبالاحبار 126
4-2-2-2- زیدبنثابت.. 131
4-2-3- سوالات حاوی مسائل اعتقادی و فکری ……………………………………………………….131
4-2-3-1- کعبالاحبار 131
4-2-3-2- عبدالله بن عمر. 133
4-2-4- رفع اختلاف قرائات قرآن توسط رأی اهلکتاب.. 133
4-2-4-1- کعب الاحبار ………………………………………………………………………………………. 134
4-2-5- شواهد در توصیف پیامبرp و امت ایشان. 135
4-2-5-1- کعبالاحبار 135
4-2-6- انذار و نصیحتهای در خواستی عمر از کعبالاحبار 135
4-2-7- نقلهای مستقل و بدون مقدمهی کعبالاحبار 136
4-2-8- اعطاء برخی مقامات ازجانب کعبالاحبار 137
4-2-9- غیبگوییهای کعبالاحبار نسبت به خلیفه عمر و تأیید او 139
4-2-10- اعلم مردم ازدیدگاه کعب الاحبار 142
4-2-11- آموزههای اخلاق عملی کعب الاحبار برای صحابه. 142
4-2-12- بزرگداشت شهرهای خاص توسط کعب الاحبار 145
4-2-13- نمونه هایی ازداستانسرائی های کعب الاحبار 150
خلاصه …………………………………………………………………………………………………………………. 155
نتیجه گیری نهایی 159
منابع و مواخذ ……………………………………………………………………………………………………………… 168
پدیده مراجعهی برخی صحابه به اهلکتاب از زمان پیامبر p وجود داشته است که میتوان آن را با روایاتی که از پیامبر p به ما رسیده اثبات کرد. کلیتِ مراجعهی صحابه به اهلکتاب مورد واکاوی برخی از علما و صاحبنظران شیعه و سنی قرار گرفته است؛ هر یک از این بزرگان دلایلی را برای این قبیل مراجعات مطرح کردهاند که بسته به رضایت یا عدم رضایت آنها، دلایل هم متفاوت شده است. از جمله این بررسیها میتوان به کتابهای ” اضواءعلیالسنهالمحمدیهاودفاععنالسنه” نوشتهی محمودابوریه، “التفسیروالمفسرون” نوشتهی محمدحسینذهبی، “التفسیروالمفسرون” محمدهادیمعرفت و “الاسرائیلیاتواثرهافیکتبالتفسیر” نوشتهی رمزی نعناعه اشاره کرد که هر کدام بر اساس شواهد و مصادیق موجود و پیشینههای اعتقادی خود، موضوع را بررسی و نتیجه گیری کردند. آنها عاملان گسترش اقوال اهلکتاب را شناسایی و سپس مراجعهکنندگان به آنها را مورد سرزنش قرار میدهند. همچنانکه آقای معرفت نیز در بخشهایی از کتاب “التفسیروالمفسرون” خود به پدیده رجوع صحابه به اهلکتاب و گرفتن پاسخ از آنها پرداخته است و فقط برخی صحابه را متخلف معرفی می کند. بررسی اقوال این علما در مورد اهلکتاب، به کلیتِ ممنوع بودن یا توجیه کردن این مراجعات باز میگردد و کمتر کسی به محتوای سوالات پرسیده شده، توجه کرده است. حتی موافقان مراجعه به اهلکتاب محتوای این تعاملات و پرسشها را مورد بررسی قرار ندادهاند. در مجموع میتوان گفت آنچه توسط نویسندگان مورد بررسی قرار گرفته است کلیتِ مراجعه به اهلکتاب و نهی یا جواز آن را در بردارد و در حیطه محتوای این مراجعات به صورت تخصصی ورود نکرده اند. از آنجایی که برخی موافقان مراجعات برای جوازی که صادر کردهاند دلایلی را مطرح می کنند که این دلایل نیاز به شواهد و بررسی دارد، از این رو نگارنده لازم دیده است تا با بررسی محتوای مراجعات، جواز صادر شده را مورد واکاوی قرار دهد.
به نظر میرسد برای زدودن احادیث از لوث اسرائیلیات، انجام چنین پژوهشهایی در قالب موضوعات اسرائیلیات ضروری است. در مجموع این حقیقت قابل انکار نیست که بحث پیرامون اهلکتاب و اخذ مطالبِ تفسیری از آنان، پیشینهای دیرینه دارد و در کتابهای متعدد این مطلب به شکل تکراری و مستند بر شواهد جزئی مورد بحث قرار گرفته است. اما تاکنون مستند بر همهی موارد و شواهد در جوامع حدیثی اهل سنت این نکته مورد تأمل و بررسی قرار نگرفته و چگونگی منبع قرار گرفتن اقوال اهلکتاب توسط بسیاری از صاحبنظران مورد بحث و نقادی واقع نشده است. بیشتر این بحث ها حول نظریهپردازی مقدماتی و گرفتن یک نتیجهی کلی بوده است؛ به عبارت دیگر این نکات در توجیه مراجعات مطرح میشود که برخی از صحابه در مطالب جزئی و یا در مطالب موافق با قرآن به اقوال اهلکتاب مراجعه کردهاند؛ اما
4-3 زیستگاه گونههای شاخص………………………………………………………………………………………………………………………….47
4-4 استفاده از روش MCE برای زون امن…………………………………………………………………………………………………………48
4-4-1 تلفیق لایهها به روش ترکیب خطی وزنی و تهیه نقشه زون امن………………………………………………………………………49
4-5 استفاده از روش MCE برای زون حفاظت…………………………………………………………………………………………………..51
4-5-1 تلفیق لایهها با بهره گرفتن از روش ترکیب خطی- وزنی و تهیه نقشه زون حفاظت…………………………………………………52
4-6 استفاده از روش MCE برای زون تفرج گسترده……………………………………………………………………………………………54
4-6-1 تلفیق لایهها با بهره گرفتن از روش ترکیب خطی- وزنی و تهیه نقشه زون تفرج گسترده………………………………………….55
4-7 استفاده از روش MCE برای زون تفرج متمرکز…………………………………………………………………………………………….55
4-7-1 تلفیق لایهها با بهره گرفتن از روش ترکیب خطی- وزنی و تهیه نقشه زون تفرج متمرکز………………………………………….56
4-8 استفاده از روش MCE برای زون بازسازی………………………………………………………………………………………………….57
4-8-1 تلفیق لایهها با بهره گرفتن از روش ترکیب خطی- وزنی و تهیه نقشه زون بازسازی………………………………………………..58
نه |
4-9 زون فرهنگی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….58
4-10 تخصیص زونها به واحدهای همگن………………………………………………………………………………………………………….59
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 مقایسه زون امن با طرح جامع قمیشلو……………………………………………………………………………………………………………62
5-2 مقایسه دو نوع زونبندی…………………………………………………………………………………………………………………………….64
5-2-1 مقایسه زون امن……………………………………………………………………………………………………………………………………64
این مطلب را هم بخوانید :
5-2-2 مقایسه زون حفاظت………………………………………………………………………………………………………………………………64
5-2-3 مقایسه زون تفرج گسترده و متمرکز…………………………………………………………………………………………………………65
5-2-4 مقایسه زون بازسازی……………………………………………………………………………………………………………………………..65
5-3 مزایای درنظر گرفتن پیرامون مناطق حفاظت شده در مطالعه……………………………………………………………………………..65
5-4 پیشنهادها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………67
پیوست………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….69
مراجع …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..75
جدول 2-1 مشخصات ماهواره لندست 8………………………………………………………………………………………………………………6
جدول 2-2 شش طبقه اصلی مناطق حفاظتشده ……………………………………………………………………………………………………7
جدول 2-3: مقیاسی برای مقایسه دوبهدو…………………………………………………………………………………………………………….19
جدول 3-1 مشخصات آزادراه عبوری از پناهگاه حیاتوحش قمیشلو………………………………………………………………………33
جدول 3-2 طبقات زیستگاه حیاتوحش……………………………………………………………………………………………………………..39
جدول 3-3 طبقات حساسیت به فرسایش…………………………………………………………………………………………………………….40
جدول 3-4 طبقات جهت…………………………………………………………………………………………………………………………………40
جدول 4-1 میزان همبستگی 6 باند اول تصویر منطقه مورد مطالعه…………………………………..…………………….45
جدول4- 2 مساحت و درصد پوشش اراضی پناهگاه حیاتوحش قمیشلو با بافر 10 کیلومتر………………………….. …………….46
جدول 4-3 مساحت و درصد کاربریهای مشاهده شده درون پناهگاه حیاتوحش قمیشلو با بافر 10 کیلومتر………………….47
جدول 4-4 وزن فاکتورها با بهره گرفتن از روش AHP برای زون امن………………………………………………………………………….49
جدول 4-5 مدل مطلوبیت زون امن…………………………………………………………………………………………………………………….49
جدول 4-6 وزن فاکتورها با بهره گرفتن از روش AHP برای زون حفاظت……………………………………………………………………51
جدول 4-7 مدل مطلوبیت زون حفاظت………………………………………………………………………………………………………………52
جدول 4-8 وزن فاکتورها با بهره گرفتن از روش AHP برای زون تفرج گسترده…………………………………………………………….54
جدول 4-9 مدل مطلوبیت زون تفرج گسترده………………………………………………………………………………………………………54
جدول 4-10 وزن فاکتورها با بهره گرفتن از روش AHP برای زون تفرج متمرکز……………………………………………………………56
جدول 4-11 مدل مطلوبیت تفرج متمرکز……………………………………………………………………………………………………………56
جدول 4-12 وزن فاکتورها با بهره گرفتن از روش AHP برای زون بازسازی………………………………………………………………….57
جدول 4-13 مدل مطلوبیت زون بازسازی……………………………………………………………………………………………………………58
جدول 4-14 وزن و مساحت اهداف در MOLA……………………………………………………………………………………………….59
جدول 4-15 وزن و مساحت تعیین شده برای منطقه حفاظتشده جهاننما در روش MOLA……………………………………. 61
جدول 5-1 میزان جابجایی زونها با یکدیگر در دو رویکرد……………………………………………………………………………………65
جدول 5-2 مقایسه دونوع زونبندی …………………………………………………………………………………………………………………..66
شکل 2-1 انواع توابع عضویت در منطق فازی………………………………………………………………………………………………………18
شکل 3-1 موقعیت جغرافیایی منطقه مورد مطالعه…………………………………………………………………………………………………..32
شکل 3-2 مراحل انجام زونبندی در روش MCE……………………………………………………………………………………………….33
شکل 3-3 مدل مفهومی ارزیابی چندمعیاره………………………………………………………………………………………………………….34
شکل 3-4 مدل مفهومی زون امن و زون حفاظت………………………………………………………………………………………………….35
شکل 3-5 مدل مفهومی زونهای تفرج گسترده و متمرکز………………………………………………………………………………………35
شکل 3-6 مدل مفهومی زون بازسازی………………………………………………………………………………………………………………..36
شکل 3-7 مدل مفهومی زون فرهنگی…………………………………………………………………………………………………………………36
شکل 3-8 فلوچارت روش کار………………………………………………………………………………………………………………………. 43
شکل4-1 نقشه طبقه بندی پوشش اراضی منطقه مورد مطالعه……………………………………………………………………………………46
شکل4-2 نقشه کاربری اراضی منطقه مورد مطالعه…………………………………………………………………………………………………47
شکل 4-3 نقشه زیستگاه گونههای شاخص پناهگاه حیات وحش قمیشلو……………………………………………………………………48