در این تحقیق به دنبال دستیابی به اهداف زیر هستیم:
هدف آرمانی: اتخاذ تصمیم همواره درست در زمینه ارزیابی نام تجاری
اهداف فرعی:
- بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نامهای تجاری متفاوت
- بررسی نقاط قوت و ضعف در مدلهای موجود برای ارزیابی نام تجاری و انتخاب یک مدل یا ترکیب چند مدل برای انجام ارزیابی نام تجاری در ایران
سوالات تحقیق
- چه عواملی به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارزیابی نام تجاری موثرند و چه رابطهای با یکدیگر دارند؟

- چه رابطهای میان بخشهای متفاوت ارزیابی شاخص های موثر بر نام تجاری وجود دارد؟
فرضیات تحقیق
این مطلب را هم بخوانید :