4-2-2 مخاطب …………………………………………………………………………………………..43
5-2-2 جایگاه مخاطب در نظر بارت ……………………………………………………………..44
6-2-2 آثار حاضرآماده: جایگاه مخاطب ……………………………………………………….45
7-2-2 خودآیینی هنر و اهمیت فردیت …………………………………………………………46
3-2 تقریر کانتی …………………………………………………………………………………………48
1-3-2 توجه زیباییشناسانه به آثار حاضرآماده ………………………………………………49
2-3-2 تمرکز بر فقدان زیبایی در آثار حاضرآماده …………………………………………..51
3-3-2 تقریر کانتی تیری د دوو …………………………………………………………………..53
فصل سوم: نظریهی نهادی …………………………………………………………………………………….56
1-3 معرفی نظریهی نهادی …………………………………………………………………………..57
2-3 آرتور دانتو …………………………………………………………………………………………62
1-2-3 عالم هنر ………………………………………………………………………………………..63.
2-2-3 تاریخینگری و پایان هنر ………………………………………………………………….65
3-2-3 زیبایی و زشتی ………………………………………………………………………………..68
4-2-3 دربارگی …………………………………………………………………………………………71
3-3 جرج دیکی …………………………………………………………………………………………73
1-3-3 توجه دیکی به اثار حاضرآماده ………………………………………………………….73
2-3-3 آثار حاضرآماده به عنوان ضد هنر ……………………………………………………..74
3-3-3 توجه به بستر فرهنگی-اجتماعی ………………………………………………………..75
4-3-3 نظام سلسله مراتبی نظریهی نهادی دیکی ……………………………………………76
تعریف نهایی ……………………………………………………………………………………………..78
نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………..79
فهرست تصاویر:
مقدمه