دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانلود متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشتهفناوری اطلاعات گرایش :تجارت الکترونیک طراحی سیستم ...

2-3 هوش تجاری.. 23

2-3-1 مفهوم هوش تجاری.. 24

2-3-2 هدف هوش تجاری.. 26

2-3-3 اجزای سیستم­های هوش تجاری.. 27

2-3-4 فواید هوش تجاری.. 31

2-3-5 فازهای پیاده­سازی هوش تجاری.. 31

2-3-6 فاکتورهای اصلی موفقیت پروژه­های هوش تجاری.. 34

2-3-7 چالش­های هوش تجاری.. 35

2-3-8 کاربرد هوش تجاری در سیستم مدیریت دانش…. 35

2-4 متن کاوی و داده ­کاوی 38

2-4-1 خوشه‌بندی.. 42

2-4-2 دسته‌بندی.. 43

2-4-3 کاربرد متن­کاوی در طراحی سیستم مدیریت دانش…. 44

2-5 جمع­بندی.. 45

فصل سوم روش شناسی تحقیق… 46

3-1 مقدمه. 47

3-2 متدولوژی CRISP. 48

3-1-1 شناخت کسب‌وکار و جمع­آوری داده 48

3-1-2 آماده­سازی داده ­ها 50

3-1-3 مدل­سازی.. 50

3-1-4 مرحله چهارم، ارزیابی.. 51

3-1-5 توسعه. 51

3-2 متدولوژی حلزونی.. 52

3-3 جمع­بندی.. 55

 فصل چهارم اجرای تحقیق… 56

4-1 مقدمه. 57

4-2 نرم­افزار و محیط پیاده­سازی.. 57

4-3 پیاده‌سازی چارچوب اجرای پروژه 58

4-3-1 پیاده­سازی مرحله اول، شناخت کسب‌وکار و جمع­آوری داده 58

4-3-2 پیاده­سازی مرحله دوم، آماده­سازی داده ­ها 58

4-3-3 پیاده­سازی مرحله سوم، مدل­سازی.. 59

4-3-4 پیاده­سازی مرحله چهارم، ارزیابی.. 61

4-3-5 مرحله پنجم، توسعه. 61

4-4 جمع­بندی.. 63

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهاد برای تحقیقات آتی… 64

5-1 مقدمه. 65

5-2 خلاصه تحقیق.. 65

5-3 نتایج کاربردی تحقیق.. 66

5-4 نوآوری‌های تحقیق.. 57

5-5 محدودیت­های تحقیق.. 67

5-6 پیشنهاد برای تحقیقات آتی.. 67

فهرست مراجع.. 68

 


فهرست جدول­ها                                                                 صفحه

جدول1-1: مقایسه انواع استراتژی­های مدیریت اکتساب دانش   12

 

فهرست شکل­ها                                                                  صفحه

شکل 2-1 مدل مدیریت دانش بویست… 16

شکل 2-2 مدیریت دانش هویت… 17

شکل 2-3 مدل مدیریت دانش شش بعدی.. 17

شکل 2-4  مدل مدیریت دانش هالس…. 20

شکل 2-5  مدل مدیریت دانش نوناکا 23

شکل 2-6 مفهوم هوش تجاری 25

شکل 2-7 چارچوب هوش تجاری.. 28

شکل 2-8 مراحل پیاده­سازی هوش تجاری.. 33

شکل 2-9 فرایند کشف دانش…. 39

شکل 3-1 مدل حلزونی.. 52

شکل 3-2 مدل فرایند تحقیق.. 55

شکل 4-1 نمودار گرافیکی حاصل از انجام عملیات نگاشت… 61

شکل 4-2 شمایی از نرم­افزار ارائه شده. 62

 

 

 

فهرست علائم و نشانه­ها                                                       صفحه

ETLExtract, Translate, Load
CRMCustomer Relationship Management
DMData Mining
OLAPOnLine Analytical Processing
BIBusiness Intelligence
CRISPCross-Industry Standard Process for Data Mining
AHPAgglomerative hierarchical method

 

  • فصل اول

کلیات تحقیق

 

  • مقدمه

 

اهمیت مقوله دانش در دهه­های اخیر رشد روزافزونی داشته است که این امر ناشی از تمرکز بر دانش به عنوان یکی از منابع استراتژیک سازمان می­باشد. امروزه سازمان­ها یکی از راه­های تمایز خود از سازمان­های دیگر را در افزایش میزان دانش بنیانی سازمانی خود جستجو می­ کنند تا بتوانند از طریق آن به سطوح بالاتری از کارایی و نوآوری دست یابند. توانایی سازمان­ها در یکپارچه سازی و هماهنگ نمودن دانش به عنوان یکی از راه­های دستیابی و حفظ مزیت­های رقابتی تلقی می­گردد. در این پروژه با بهره گیری از تکنیک­های هوش تجاری از قبیل متن کاوی دانش سازمانی در مرحله اول ذخیره شده و سپس با  استفاده از الگوریتم ژنتیک دانش جدیدی را به پایگاه داده افزوده ایم. در نهایت کل پروژه را در قالب یک نرم افزار کامپیوتری که قابل نصب بر روی تمام سیستم­های کامپیوتری است، ارائه می­دهیم.

 

  • اهداف تحقیق

 

حفظ و نگهداری کارمندان با تجربه در هر سازمانی یکی از چالش­های اساسی در واحد نیروی انسانی به شمار می­رود که با توجه به سابقه آنها و میزان کارایی­شان با مشکلاتی همراه است. آنچه که در این میان بیشتر نمود پیدا می­ کند دانش و تجربه­ای است که هر کارمند هنگام خروج از سازمان با خود از سازمان خارج می­ کند. این تحقیق در راستای ایجاد سیستمی برای ثبت و بهره­ گیری از این دانش در تمام قسمتهای یک سازمان خدماتی یا تولیدی قدم بر می­دارد.  ایجاد دانش جدید از دانش موجود یک ایده محوری می­باشد که این تحقیق در پی رسیدن به آن است.

 

  • اهمیت و ضرورت تحقیق

 

ضرورت این تحقیق با پیشرفت سریع رقابت بین سازمان­ها مرتبط است. دانش در سازمان­های امروزی به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت[1] سازمان­ها تلقی

این مطلب را هم بخوانید :

پایان نامه با کلید واژه های اعتماد سازمانی، محدودیت ها، عدالت سازمانی

 می­گردد. به همین جهت مدیریت دانش در سازمان­ها از اهمیتی ویژه برخوردار گردیده است. سازمان­ها در دنیای رقابتی امروز تلاش می­ کنند از بهترین متخصصان و کارمندان برای انجام پروژه­های خود بهره جویند. ارزش افرینی برای هر سازمان توسط متخصصان آن شرکت یا سازمان انجام می­گیرد. که در این میان نیاز به روش یا سیستمی هست که بتواند تجربیات ارزشمند آنها را در حین کار یا در زمان رویارویی با مشتری ثبت کرده و در کل سازمان برای دیگر کارمندان نیز به اشتراک بگذارد.

توانایی پاسخ سریع و موثر به تغییرات نیازهای مشتریان، نیازمند اتخاذ تصمیمات سریع مدیریتی است که بدون بررسی و تحلیل دقیق داده ­ها و اطلاعات رخ نخواهد داد، از طرفی بررسی همه­ی داده ­ها وقت­گیر است و با پاسخ سریع به نیازها مغایرت دارد؛ پس باید از هوش تجاری برای اتخاذ سریع تصمیمات مدیریتی با تحلیل داده ­های مفید استفاده نمود.

[1] – Critical Success Factor

تعداد صفحه :92

قیمت :14700 تومان

بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد

و در ضمن فایل خریداری شده به ایمیل شما ارسال می شود.

پشتیبانی سایت :        *       parsavahedi.t@gmail.com

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

 

کننده به مراکز بهداشتی درمانی شمال و غرب تهران در سال 1392

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین

دانشکده بهداشت

 

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علوم بهداشتی در تغذیه

عنوان

شیوع افسردگی و ارتباط آن با الگوهای غذایی در زنان مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شمال و غرب تهران در سال 1392

استاد راهنما

دکتر رزا زاوشی

اساتید مشاور

دکتر بهرام رشیدخانی

دکتر رضا رستمی

دی ماه 1393

فهرست مطالب
صفحهعنوان
1فصل اول: مقدمه و بیان مسآله
21-    مقدمه
21-2- بیان مسآله و اهمیت پژوهش
51-3- اهداف و فرضیات
51-3-1- هدف اصلی
51-3-2- اهداف فرعی
51-3-3- سوالات پژوهش
61-3-4- فرضیات پژوهش
7فصل دوم: بررسی متون
81-    مقدمه
82-2- روش های شناسایی الگوهای غذایی
82-2-1- تحلیل عاملی
82-2-2- تحلیل خوشه ای
92-2-3- شاخص های تغذیه ای
92-3- مروری بر مطالعات انجام یافته
92-3-1- مطالعات انجام شده در زمینه افسردگی در ایران
112-3-2- مطالعات انجام شده در زمینه افسردگی در سایر کشورها
122-3-3- مطالعات انجام شده در زمینه الگوهای غذایی و افسردگی در ایران
122-3-4- مطالعات انجام شده در زمینه الگوهای غذایی و افسردگی در سایر کشورها
20فصل سوم: روش پژوهش
213-1- مقدمه
213-2- نوع پژوهش
213-3- جامعه پژوهش
213-3-1- معیارهای ورود به مطالعه
223-4- روش نمونه گیری و حجم نمونه
223-5- روش گردآوری داده ها
233-6- ابزار گردآوری داده ها
233-6-1- ارزیابی متغیرهای جمعیتی، اقتصادی- اجتماعی، شیوه زندگی و وضعیت سلامتی
233-6-2- ارزیابی شدت افسردگی
233-6-3- ارزیابی دریافت های غذایی
243-6-4- ارزیابی فعالیت بدنی
253-6-5- ارزیابی وضعیت تن سنجی
253-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها
283-8- مکان و زمان مطالعه
283-9- محدودیت های پژوهش
283-10- ملاحظات اخلاقی
293-11- تعریف واژه ها
31فصل چهارم: یافته ها                 
324-1- تعیین شدت افسردگی در زنان مورد مطالعه
334-2- الگوهای غذایی شناسایی شده
354-3- توزیع متغیرهای جمعیتی و اقتصادی – اجتماعی  در دسته های مختلف شدت افسردگی
374-4- توزیع متغیرهای شیوه زندگی و وضعیت سلامتی، نمایه توده بدن و انرژی دریافتی در دسته های مختلف شدت افسردگی
394-5- توزیع متغیرهای جمعیتی در دسته های مختلف الگوهای غذایی
404-6- توزیع متغیرهای اقتصادی- اجتماعی در دسته های مختلف الگوهای غذایی
424-7- توزیع متغیرهای شیوه زندگی و وضعیت سلامتی، نمایه توده بدن و انرژی دریافتی در دسته های مختلف الگوهای غذایی
454-8- نسبت شانس و فاصله اطمینان 95% برای ابتلا به افسردگی در بین دسته های الگوهای غذایی
46فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
475-1- بحث در مورد یافته های مربوط به افسردگی
475-1-1- بحث در مورد یافته های مربوط به شیوع افسردگی
485-1-2- بحث در مورد عوامل مرتبط با افسردگی
485-1-2-1- سن
485-1-2-2- بعد خانوار و تعداد فرزندان
485-1-2-3- تحصیلات
495-1-2-4- درآمد
495-1-2-5- وضعیت مالکیت منزل مسکونی
495-1-2-6- وضعیت شغلی
505-1-2-7- وضعیت تاهل
505-1-2-8- اندازه های تن سنجی
515-1-2-9- انرژی دریافتی
525-2- بحث در مورد یافته های مربوط به الگوهای غذایی
535-3- بحث در مورد الگوهای غذایی و افسردگی
575-4- نتیجه گیری
575-5- پیشنهادات
58فهرست منابع
64

 

پیوست ها

 

فهرست جداول
عنوانصفحه
جدول 3-1- گروه های غذایی مورد استفاده در تحلیل الگوهای غذایی27
جدول 4-1- شدت افسردگی در زنان مورد مطالعه32
جدول 4-2-  بار عاملی گروه های غذایی در الگوهای غذایی شناسایی شده34
جدول 4-3- توزیع متغیرهای جمعیتی و اقتصادی – اجتماعی  در دسته های مختلف شدت افسردگی در زنان مورد مطالعه36
جدول 4-4-  توزیع متغیرهای شیوه زندگی و وضعیت سلامتی، نمایه توده بدن و انرژی دریافتی در دسته های مختلف شدت افسردگی در زنان مورد مطالعه38
جدول 4-5-  توزیع متغیرهای جمعیتی در دسته های مختلف الگوهای غذایی در زنان مورد مطالعه39
جدول 4-6- توزیع متغیرهای اقتصادی- اجتماعی در بین دسته های مختلف الگوهای غذایی در زنان مورد مطالعه41
جدول 4-7- توزیع متغیرهای شیوه زندگی و وضعیت سلامتی، نمایه توده بدن و انرژی دریافتی در دسته های مختلف الگوهای غذایی در زنان مورد مطالعه43
جدول 4-8-  ارتباط بین سن، تعداد افراد خانوده، تحصیلات، تحصیلات سرپرست خانوار، درآمد و انرژی دریافتی با افسردگی44
جدول 4-9-  نسبت شانس و فاصله اطمینان 95% برای ابتلا به افسردگی در بین دسته های الگوهای غذایی45

 

فصل اول:

مقدمه و بیان مسأله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد