دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی، گروه علوم تربیتی پایان نامه برای دریافت ...

3-4 یافته های استنباطی………………………………………………………………………………………………..60

4-4 تحلیل رگرسیون پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………..67

5-4 یافته های جانبی…………………………………………………………………………………………………….69

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… 82

1-5 خلاصه پژوهش……………………………………………………………………………………….. 82

2-5 نتیجه گیری کلی……………………………………………………………………………………….. 82

3-5 فرضیه ها و نتایج آن………………………………………………………………………………….. 83

4-5 نتایج یافته های جانبی………………………………………………………………………………… 85

5-5 محدودیت ها…………………………………………………………………………………………… 89

6-5 پیشنهادات………………………………………………………………………………………………. 89

منابع و مأخذ………………………………………………………………………………………………….. 99

پیوست ها و ضمائم……………………………………………………………………………………………… 100

 

 

فهرست جداول

عنوان                                                                                              صفحه

جدول 1-3: جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………….. 51

جدول 2-3: سوالات مربوط به هر یک از فرضیه ها در پرسشنامه…………………………………………………………………………….. 53

جدول 3-3: جدول آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها…………………………………………………………………………………………… 54

جدول 1-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک مدرک تحصیلی……………………………………………………………….. 57

جدول 2-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک سابقه کار………………………………………………………………………. 58


جدول 3-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک رشته تحصیلی…………………………………………………………………. 59

جدول 4-4: شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………………… 60

جدول 5-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونوف برای بررسی نرمال بودن توزیع یگانگی نهادی………………………………………..61

جدول 6-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه یگانگی نهادی با پیشرفت تحصیلی ……………………………………. 62

جدول 7-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع ملاحظه گری  ………………………………………….. 62

جدول 8-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه ملاحظه گری با پیشرفت تحصیلی ……………………………………… 62

جدول 9-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع ساختدهی……………………………………………….. 63

جدول 10-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه ساخت دهی با پیشرفت تحصیلی …………………………………….. 63

جدول 11-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع………………………………………………………….. 64

جدول 12-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه پشتیبانی منابع با پیشرفت تحصیلی……………………………………. 64

جدول 13-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع تاکید علمی……………………………………………. 65

جدول 14-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه تاکید علمی باپیشرفت تحصیلی……………………………………….. 65

جدول 15-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع روحیه………………………………………………….. 66

جدول 16-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه روحیه باپیشرفت تحصیلی……………………………………………… 66

جدول 17-4: خلاصه تحلیل رگرسیون پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………………….. 67

جدول 18-4: نتایج تحلیل واریانس یکراهه مربوط به عوامل پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………….. 68

جدول 19-4: ضرایب رگرسیون پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………….68

جدول 20-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه یگانگی نهادی………………………………………………………………………………70

جدول 21-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه ملاحظه گری………………………………………………………………………………..70

جدول 22-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه ساخت دهی ………………………………………………………………………………..71

جدول 23-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه پشتیبانی ……………………………………………………………………………………..71

جدول 24-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه تاکید علمی………………………………………………………………………………….72

جدول 25-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه روحیه…………………………………………………………………………………………73

این مطلب را هم بخوانید :


جدول 26-4: نتایج آزمون اثرات بین گروهی تحلیل واریانس یکراهه مدارک تحصیلی و مولفه های سلامت سازمانی……………73

جدول 27-4: نتایج آزمون اثرات بین گروهی تحلیل واریانس یکراهه رشته تحصیلی و مولفه های سلامت سازمانی………………74

جدول 28-4: نتایج آزمون اثرات بین گروهی تحلیل واریانس یکراهه سوابق کاری و مولفه های سلامت سازمانی………………..75

جدول 29-4: مقادیر ضرایب همبستگی مولفه های سلامت سازمانی و پیشرفت تحصیلی و ضرایب فیشر معادل آنها در دبیران

رشته علوم پایه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….76

جدول 30-4: مقادیر ضرایب همبستگی مولفه های سلامت سازمانی و پیشرفت تحصیلی و ضرایب فیشر معادل آنها در دبیران

رشته علوم ریاضی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….77

جدول 31-4: مقادیر ضرایب همبستگی مولفه های سلامت سازمانی و پیشرفت تحصیلی و ضرایب فیشر معادل آنها در دبیران

رشته علوم انسانی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….78

جدول 32-4: مقادیر ضرایب فیشر جهت مقایسه تفاوت همبستگی در دبیران رشته علوم پایه و ریاضی ……………………………79

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد