دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با بهره گرفتن از تکنیک های وب ...

4-3- ارزیابی روش پیشنهادی …………………………………………………………………………………………….. 49

4-4- انتخاب نرم افزار…………………………………………………………………………………………………………… 50

4-5- تکنیک های مورد استفاده………………………………………………………………………………………….. 52

4-5-1- مدل های درخت تصمیم……………………………………………………………………………………….. 52

4-5-1-1- مدل C&R……………………………………………………………………………………………………….. 53

4-5-1-2- مدل CHAID…………………………………………………………………………………………………. 54

4-5-1-3- مدل QUEST…………………………………………………………………………………………………. 56

4-5-1-4- مدل C5…………………………………………………………………………………………………………….. 59

4-5-2- خوشه بندی…………………………………………………………………………………………………………….. 60

4-5-3- قوانین انجمنی………………………………………………………………………………………………………… 63

4-6- خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………………………. 65

 

فصل پنجم……………………………………………………………………………………………………………………………. 66

5- مقایسه و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………… 67

5-1- جمع بندی مطالب………………………………………………………………………………………………………. 67

5-2- مقایسه نتایج…………………………………………………………………………………………………………………. 67

5-3- عوامل موثر بر پیاده سازی………………………………………………………………………………………….. 71

5-4- چالش های پیاده سازی………………………………………………………………………………………………. 71

5-5- نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………. 72

5-6- پیشنهاداتی برای مطالعات آینده………………………………………………………………………………… 72

 

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………. 74

منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………. 75

فهرست جداول

جدول 3-1- تکنیک های موثر در زمینه تجارت و هوش تجاری……………………………………… 35

جدول 3-2- گام های e-CRM…………………………………………………………………………………………. 37

جدول 3-3- ارتباط بین بازاریابی، اهداف، مدیریت ارتباط با مشتری و فناوری اطلاعات  37

جدول 3-4- پیاده سازی چارچوب e-CRM…………………………………………………………………….. 38


جدول 4-1- فیلد های مورد سنجش…………………………………………………………………………………… 50

جدول 5-1- مقایسه تکنیک های مطرح شده…………………………………………………………………….. 68

جدول 5-2- مقایسه روش های معرفی شده و روش پیشنهادی……………………………………….. 69

فهرست شکل ها و تصاویر

شکل 2-1- چرخه تعاملات سازمان و مشتریان………………………………………………………………….. 10

شکل 2-2- ساختار اطلاعاتی در مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………. 10

شکل 2-3- رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازاریابی……………………………………….. 11

شکل 2-4- ابعاد اصلی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک……………………………………………. 13

شکل 2-5- مراحل وب کاوی………………………………………………………………………………………………… 16

شکل 2-6- ارتباط بین تکنیک های وب کاوی …………………………………………………………………. 18

شکل 3-1- مدل پیشنهادی برای مدیریت ارتباط با مشتری و هوش تجاری               23

شکل 3-2- وب کاوی در تجارت الکترونیک……………………………………………………………………….. 25

شکل 3-3- معماری روش وب سرور……………………………………………………………………………………. 32

شکل 3-4- مدل رفتاری مشتریان……………………………………………………………………………………….. 40

این مطلب را هم بخوانید :


شکل 4-1- صفحه اول نرم افزار کلمنتاین نسخه 12………………………………………………………… 51

شکل 4-2- اولویت بندی فیلدهای منتخب توسط الگوریتم C&R………………………………… 53

شکل 4-3- درخت C&R…………………………………………………………………………………………………… 54

شکل 4-4- اولویت بندی فیلدهای منتخب توسط الگوریتم CHAID………………………….. 55

شکل 4-5- درخت CHAID……………………………………………………………………………………………… 56

شکل 4-6- اولویت بندی فیلدهای منتخب توسط الگوریتم QUEST………………………….. 57

شکل 4-7- درخت QUEST…………………………………………………………………………………………….. 58

شکل 4-8- اولویت بندی فیلدهای منتخب توسط الگوریتم C5……………………………………… 59

شکل 4-9- درخت C5…………………………………………………………………………………………………………. 60

شکل 4-10- تعداد تکرار بهینه در الگوریتم K-Means…………………………………………………. 61

شکل 4-11- نمایش خوشه ها……………………………………………………………………………………………… 62

شکل 4-12- اندازه خوشه های بدست آمده از الگوریتم K-Means…………………………….. 62

شکل 4-13- قسمتی از قوانین بدست آمده از الگوریتم GRI………………………………………… 64

چکیده

با گسترش کسب و کارهای الکترونیک، موفقیت تجارت الکترونیک در گرو استفاده از روش هایی برای جذب و ایجاد وفاداری مشتریان و برآورده کردن نیازمندی و علایق آنان است. وب کاوی با بهره گرفتن از فنون داده کاوی به کشف اطلاعات مفید از داده های مربوط به وب می پردازد و در حوزه هایی مانند تحلیل بازار و فهم رفتار مشتری کاربرد دارد. در این پژوهش پس از بیان اهمیت وب کاوی و تکنیک های مربوط به آن در حوزه تجارت الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتری، روش های موجود در این زمینه بررسی شده و به منظور ارائه روشی بهتر برای افزایش میزان رضایت و وفاداری مشتریان و در

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد