دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد

دانلود پایان نامه و مقاله کارشناسی ارشد- متن کامل - همه رشته ها

دانلود پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی دانلود متن کامل...

  • 2-4-3. پرسشنامه …………………………………………………………………………… 64

    5-3. جامعه و نمونه آماری ………………………………………………………………… 65

    1-5-3. جامعه آماری ……………………………………………………………………. 65

    2-5-3. نمونه آماری ……………………………………………………………………… 66

    6-3. پایایی و روایی پرسشنامه ………………………………………………………… 67

    1-6-3. پایایی پرسشنامه ……………………………………………………………. 67

    2-6-3. روایی پرسشنامه ……………………………………………………………….. 68

    7-3. روش­ها و تکنیک­های تحلیل آماری مورد استفاده ……………………………….  68

    1-7-3. تحلیل عاملی تائیدی …………………………………………………………….  68

    2-7-3. آزمون t تک نمونه ­ای ……………………………………………………. 70

    3-7-3. ضریب همبستگی رتبه­ای اسپیرمن ………………………………………………… 72

    4-7-3. مدلسازی معادلات ساختاری ………………………………………………………… 73

    فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ­ها

    1-4. مقدمه …………………………………………………………………………………………. 77

    2-4. آمار توصیفی (توصبف داده ­ها) ……………………………………………………………….. 77

    1-2-4. سن ………………………………………………………………………………………… 78

    2-2-4. جنسیت ………………………………………………………………………………………….. 79

    3-2-4. تحصیلات …………………………………………………………………………………… 80

    4-2-4. میزان درآمد ماهیانه …………………………………………………………………………. 81

    5-2-4. شغل ……………………………………………………………………………….. 83

    3-4. آماری استنباطی ………………………………………………………………………. 84

    1-3-4. بررسی روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ­ها ………………………………….. 84

    1-1-3-4. پایایی پرسشنامه …………………………………………… 85

    2-1-3-4.  روایی پرسشنامه ………………………………………… 86

    2-3-4. آزمون فرضیات ……………………………………………………………………. 88

    1-2-3-4. آزمون همبستگی ………………………………………………………………… 88

    2-2-3-4. مدلسازی معادلات ساختاری ……………………………………….. 89

    1-2-2-3-4. ارزیابی تناسب مدل …………………………………………… 90

    2-2-2-3-4. برآورد مدل تحقیق ……………………………………………………… 91

    4-4. بررسی نتیجه فرضیات …………………………………………………..  93

    5-4. نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………. 96

    فصل پنجم: نتیجه ­گیری و پیشنهادات

    1-5. مقدمه ……………………………………………………………………………. 98

    2-5. خلاصه نتایج ……………………………………………………………………….. 98

    3-5. بحث …………………………………………………………………………….. 99

    4-5. نتیجه ­گیری ……………………………………………………………. 101

    5-5. پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی ………………………………………………. 102

    6-5. محدودیت­های تحقیق …………………………………………………… 103

    1-6-5. محدودیت­های تخصیصی …………………………………………. 103

    2-6-5. محدودیت­های عمومی…………………………………………………………… 103

    7-5. جمع بندی …………………………………………………………….. 104

     منابع و مأخذ…………………………………………………………………. 106

    پیوست­ها

    پیوست 1. پرسشنامه ……………………………………………………..  115

    پیوست 2.  خروجی رایانه­ای نتایج تحقیق ……………………………….  118


  • مقدمه

با توجه به نقش حیاتی بیمارستانها در تامین سلامتی اجتماعی، بازاریابی مراقبتهای بهداشتی و سلامتی در این حوزه با چالشهای بسیاری مواجه است. با توجه به محدود بودجه بیمارستانها جهت تبلیغات، بیمارستانها و موسسات درمانی مجبور به استفاده از روش هایی دیگر برای جلب توجه مشتریان و مراجعان می باشند. بنابراین بیمارستانها بایستی بر دارائی های نامشهود خود تمرکز نماید. از جمله این دارائیها که متاسفانه در بخش خدمات مورد غفلت واقع شده است نام تجاری است. توجه به طرز تفکر مراجعان و مشتریان بخش خدمات در مورد موسسه یا سازمان ارائه کننده خدمات در کسب سود مطلوب ضروری می­نماید. در این راستا بررسی عوامل موثر بر شکل­گیری ارزش ویژه نام تجاری و تصویر ذهنی نام بیمارستان بعنوان هدف اصلی این تحقیق تبیین شده است.

2-1. بیان مساله

این مطلب را هم بخوانید :



دگرگونی­های جهان به واسطه و فن­آوری اطلاعات، اینترنت  و به تبع آن دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک که آن نیز به نوبه از فن­آوری اطلاعات مشتق می­شود، تحول ژرف و عمیقی در ارتباطات و فرایند انتقال اطلاعات ایجاد کرده است. این شرایط، زمینه­ای را برای تسهیل انجام امور تجاری و خرید و فروش ایجاد نموده که منجر به افزایش رقابت بین سازمانها شده است. بانکها نیز به عنوان موسساتی که در حوزه های مختلف پولی و مالی فعالیت می­کنند از این امر مستثنی نبوده و در انجام امور خود با موانع و تهدیدهای گوناگون مواجه هستند که برای فائق آمدن بر آنها و دستیابی به فرصت­های بالقوه بازار باید دارای مزیتهای رقابتی باشند (آماده و جعفرپور، 1388).

در سال ٢٠٠۵ بیش از ٧۵ درصد شرکت­های فعال در کشورهای توسعه یافته حداقل از یکی از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده می­ کنند. این روند برای بانک ها هم یک فرصت و هم یک تهدید بشمار می­آید. (اسماعیلی،۱۳۸۶). از سوی دیگر بر اساس تحقیقات موسسه فارستر ۲۰ درصد اروپایی­ها از خدمات بانکداری اینترنتی استفاده می­ کنند که این مقدار بیش از دو برابر شده است (ساهوت و کوکروا، 2003). به هرحال صنعت بانکداری امروزه به سرعت در حال تغییر است. با توسعه اقتصاد بین المللی و رقابتی شدن بازارها، بانک­ها نیز تحت تأثیر قرار گرفته­اند، نیروی اصلی در این محیط تکنولوژی است که موجب شکستن موانع قانونی، جغرافیایی و صنعتی شده و محصولات وخدمات جدیدی ایجاد کرده است. با مطرح شدن عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی و ورود رقبای خارجی به بازارهای مالی کشور، بانک­های ایرانی نیز نیازمند توسعه خدمات خود در راستای تغییرات تکنولوژیکی هستند.

اگرچه طی سالها برخی از روش های ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی نظیر ماشینهای خودپرداز و کارتهای بدهی، در نظام بانکی کشور مورد استفاده قرار می­گیرد، اما تا رسیدن به سطح کشورهای پیشرفته در زمینه بانکداری الکترونیکی راهی طولانی در پیش است (سید جوادین و سقطچی، 1385). نخستین گام در این راه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش، تمایل به استفاده و وفاداری به این سیستمهای بانکداری الکترونیک می باشد. لازم به یادآوری است که با افزایش خرید و فروش کالا و خدمات از طریق اینترنت و شبکه جهانی وب، موضوع ایجاد اعتماد در تجارت الکترونیکی اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد